środa, 23 lipca 2014

Prolog- Olivia

Nazywam się Olivia Queen i mam 14 lat ,lecz moje życie nie jest kolorowe . Dlaczego ? O tuż Wszystkie moje nieszcześcia ,które mi się przytrafiły były spowodowane przez here . Pewnego dnia poznałam jej tajemnice od tamtego dnia stara się mnie pozbyć zlikwidować ,by bogowie się nie dowiedzieli a jej małym przestępku . Miałam w tedy dziewięć lat również tego dnia dowiedziałam się kim jestem . Herosem,ale nie wiedziałam czyjego boga . W ogóle nie chciałam wyjawiać jej tajemnicy ,ale ona zabiła mi rodzinę . Najpierw spowodowała ,że moja mama zachorowała i tego samego dnia zmarła co zamordowano mi ojczyma. Zostałam sama jak palec ,ale myślcie ,że hera przestała ? Nie ! Nasyłała nam mnie potwory ,a ja jako mała wówczas dziewczynka nie  umiałam sobie tak do końca z nimi porodzić . Musiałam uciec od
cywilizacji ,by nie zrobiła już nikomu krzywdy więcej . W tedy los chciał ,że natrafiłam na jaja nie mogłam go zjeść ,było duże . Zaopiekowałam się nim . Z czasem wyległ się z niego smok . Dziwne ,ale była z nim połączona myślami . Nauczył mnie walczyć wręcz i strzelanie z łuku . Miałam na czym trenować ,bo Hera non stop nasyłała na mnie potworki ,więc zabawy mi nie brakowało . Z dnia na dzień stawałam się coraz lepszą myślową . Z biegiem lat to nie potwory mnie tropiły tylko ja je i mój smok . Przez te lata ,żyłam w lesie spałam między gwiazdami i to dosłownie ,ale moją sielankę musiał przerwać tata ,który jak się okazało
bogiem mórz ,burz i koni w jednym . Kazałam Sefori,być wolną ( zgadza się tak się nazywa mój smok ). Posejdon zabrał mnie do obozu gdzie poznałam moją siostrę Lole i brata  Percy'ego oboje chcą żebym znalazła w Obozie spokój ,ale mi się tu nudzi . Morze żeby z tego miejsca uciec . Co z tego ,ze moje rodzeństwo mi organizuje różne treningi jak ja już to umiem . No może panowanie nad wodą mi nie idzie tak jak im ,ale umiem to robić .Prędzej czy później i tak ucieknę odnajdę smoka i zniszczę here . Nie bez powodu się mnie obawia jej potwory również zwą mnie  czarnym demonem . Dlaczego ? Dlatego ,że nie wiem co to jest litość ,a moje oczy przypominają sztorm ,które dobrze się zgrały z moimi ciemnymi
włosami i wyrazem twarzy ,który nie wyraża żadnych uczuć .
**********************************************************************************
Prolog ,krótki w porównaniu do dziewczyn ,ale myślę ,że fajnie wyszedł . Na blogerze podpisuje się jako Radosna i pisze bloga o podobnej tematyce .
A teraz czas na krótki filmik i przepraszam LoLa ,ale już nie mogłam  zmienić gifu ,ale obiecuje ,że jak kiedyś jeszcze będę robić zwiastun czy coś użyje aktorki jakiej chcesz.

2 komentarze:

  1. Znalazłam tego bloga wcześniej ,ale musiałam przeczytać wszystko . Dziewczyny genialnie piszecie wszystkie ,a Radosna jak to Radosna musi musi niszczyć życie swojej bohaterce . To już norma . Czekam na next .

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy z tym smokiem to jest powiązanie z Eragonem?

    OdpowiedzUsuń